tisdag 10 februari 2009

Vilken dag ....

Jag har haft en ganska bra dag just idag , inte för att det hänt något utöver det vanliga utan bara det att dagen har varit bra . Lite sovmorgon , en något försenad frukost i form av härlig risgrynsgröt, lite garagetjat, hämtat in lite jobb och fortsatte sedan dagen med ett besök på Deval i Uddevalla tillsammans med mina närmaste och käraste innan dagen såsmåningom avslutades hos min farbror nere i Ucklum. Där bjöds det på fika av högsta klass , trevliga samtal, lite bildvisningar från vår Karibienresa och självklart kel med katten . Dagen har alltså bara varit bra, inget alls att klaga på ! Börjar faktiskt komma i fas nu när det gäller tiderna och förövrigt så börjar jag även komma i fas med mig själv även om alla myndigheter motarbetar mig . Det känns just nu som om det inte finns några hinder i vägen för mina idéer och jag har ett otroligt driv för att lyckas . Jag kanske inte lyckas med det jag främst vill men då gäller det att vara kreativ och det har jag verkligen varit , nu är det snart dags att förhoppningsvis göra något galet som ingen annan bussåkare gjort . Jag mår bra och mina närmaste mår förhållandevis bra och det är nog det som får mej att driva på lite extra , harmonin har infunnit sig !

Inga kommentarer: