tisdag 17 februari 2009

Hotellobjekt

Jakten går vidare i mitt letande efter det perfekta frukosthotellet någonstans i Sverige , att jag har en dröm om att få göra något annat än att bara köra buss är ingen hemlighet . Hade ett projekt på gång ett tag men tyvärr lackade jag ur då prislappen var alldeles galen i dessa tider, så nu är jakten igång igen ! Tänk att få driva ett fint hotellkomplex någonstans i det natursköna Sverige , absolut ska det ligga bredvid en fin sjö i ett attraktivt område, det måste finnas potential att utveckla och på sikt få en framgångsrik verksamhet . Att bara köpa något och hoppas att det ska gå vägen funkar inte för mej, det måste finnas en strategi bakom och en plan man måste hålla sig till precis som övriga vägval man gör ! Nä nu är det dags att sova på saken och vem vet , jag kanske vaknar med en ny glödlampa ovan huvudet imorgon . Natti natti .... puss & kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har samma målsättning i livet

Anonym sa...

Hej hej du glade busschaufför! Hur har det gått med din hotellplan?
Jag spanar också, har några objekt som verkar himla trevliga på g..
Förträffligt rett tid att handla nu.
Jag för min del är även ute efter en affärspartner.
Vore kul att höra hur det går för dej, så skicka några ord till mig på bentedesign@hotmail.com
Mvh. Bente