söndag 15 februari 2009

Projektets fas två börjar nu

Som ni vet har jag under en ganska kort men intensiv tid hållit på med ett projekt som kan komma att knocka omvärlden rejält i allafall om man ser till resultatet . För alla Er som känner mig kommer det inte bli en överraskning när kinapuffen väl briserar men för er som trodde ni kände mig så kan det bli en smärre chock så bered er på att ha något stabilt att hålla i när det är dags . Tyvärr kan jag inte säga så mycket ännu eftersom att projektet nu har gått in i fas två men det tuffaste beslutet är taget och jag kan lova er att jag funderat många gånger fram och tillbaka innan det slutligen togs . Det är ett tufft beslut i dessa tider men jag kände att det var nödvändigt och det är väl egentligen det som kännetecknar en vinnarskalle . Man måste våga chansa ibland och framförallt så måste man satsa stort för att kunna vinna . Vet inte om jag någonsin kommer få reda på svaret om valet var rätt eller fel men min känsla sa "go for it" och va tusan jag lever ju bara en gång. Kan inte sitta i en bungalow i Karibien på ålderns höst och undra varför jag aldrig vågade satsa . Ni som är nyfikna på vad jag har på gång kommer tyvärr att få vänta lite till för jag kan inte gå ut offentligt förrän alla bitar är på plats i pusslet!

Inga kommentarer: