onsdag 4 februari 2009

Har jag hittat min tvillingsjäl i affärer?

Nästa kapitel i min följetång håller som bäst på att redigeras och nu börjar pusselbitarna falla på plats , finanserna är ordnade för att eventuellt ro en affär i hamn om resten av frågetecknen rätas ut ! På tal om finanserna så är det underbart att ha människor omkring sig som inte varken tvekar eller är fega, människor som istället ser möjligheter till egna affärer och ett långsiktigt samarbete . Mannen jag pratar om är en klippa och jag vet att han har en näsa för klipp som gynnar både sig själv och sitt företag där han är anställd . Utan människor som han så kommer lågkonjunkturen att fortsätta , han vet precis som jag att nu är rätta tiden för investeringar, nu är rätta tiden för nya idéer och precis som jag vill han testa gränser ! Min idé kommer revolutionera hela bussbranschen om den bara går igenom och som jag tidigare skrivit så kommer många spy galla över mina tankebanor . Vad som dock är säkert är att jag kommer bli ensam i hela landet, kanske i hela europa om min nya nisch men som sagt det största hindret återstår .... mer om detta längre fram !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Väljer du själv vilken reklam som visas på sidan?
Den här reklamen för teak som växer i syd-amerika kan du ta bort i så fall, det är ren bluff.

//karl redig

Bussbloggen sa...

hm ... nä absolut inte jag som väljer reklam ! Det ad sense annonser från google som slumpas fram , inget jag kan påverka tyvärr ! Såg det va reklam för silikonbröst en annan dag ...