lördag 21 februari 2009

Lena Nilsdotter - en TV stjärna


Av en ren tillfällighet fastnade jag framför postkodmiljonären igår kväll, har ju själv några lotter och hoppas varje dag på ett samtal där man skall berätta att jag blivit miljonär men det ser ut som om jag får vänta ett tag till . I allafall plötsligt så dök hon upp bland kvaldeltagarna - Lena Nilsdotter , jag kan inte ha sett fel eller så gjorde jag det? Tydligen är det inte bara jag som har brist på sysselsättning - det finns fler inom det breda spectrat Bussbranschen !

2 kommentarer:

Staffan Sävenfjord sa...

Nej, du såg inte fel. Visst var det Lena som satt där bland de tio som hade chanset att bli miljonär. Nu gick det inte så bra för henne i första utslagsfrågan, där det gällde att placera orden rätt i en av Amanda Jensens låtar. Jag förstår Lena, jag lyckades nämligen inte heller. Själv brukar jag ha problem med att placera blicken rätt när jag ser Amanda Jensen. Det finns minst två skäl till att den gärna halkar ned lite. Åter till Lena: hon får sannolikt en ny chans i kväll. Så vi får väl hålla tummarna.

Bussbloggen sa...

ha ha ha din gamle skojare .... det är nog inte bara på Amanda Jensen din blick glider ner , tror att alla kvinnor har den inverkan på dej !
Vi önskar Lena Lycka till ikväll ..