fredag 13 februari 2009

Mina ambitioner - andras skvallerlycka

Har förstått att mina ambitioner, mitt skrivande och alla andra stora ord som trillar ur munnen på mig blir andras skvallerlycka , tänk att små ord kan få människor att bli så upprörda och konfunderade . Men jag förstår att deras frustration måste vara överhängande när dom inte vet riktigt vad jag håller på med . Dock tycker väl jag att man kanske ska koncentrera sig mer på sitt eget än att fundera på vad jag ska göra med mitt liv ! Men lite roligt är det att jag blivit ett skvallerämne bland andra inom branschen ... man kanske ska ta det jag säger på lite mer allvar framöver för helt dum i huvudet är jag faktiskt inte även om man kan tro det ibland . Skenet kan bedra , det finns en strategi bakom allt !

5 kommentarer:

Staffan Sävenfjord sa...

Att din blogg leder till skvaller betyder ju bara att den är bra. Vore väl hemskt om ingen någonsin kommenterade vad du skriver. Man skulle önska sig fler bussägare som vågar stå öppet för vad de anser om länsbolag, samarbetsorganisationer och prispressande kollegor. Men det är klart: de flesta vill ju i lugn och ro jobba vidare som förut och slippa alla orosmoment.
Fortsätt ditt utmärkta jobb, Daniel.
Vännen Staffan

Bussbloggen sa...

Gud va kul du avger livstecken Staffan , det var ett tag sedan nu så jag trodde nästan du emigrerat till ett varmare ställe ! Du har helt rätt i det du skriver och jag kan inte göra annat än att hålla med !

Staffan Sävenfjord sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Staffan Sävenfjord sa...

Lyckades få till fel adress till min blogg så jag gör ett nytt försök:

Jodå, än lever jag även om jag längtar till ett varmare ställe vilket säkert skulle vara nyttigt för mitt onda knä.
Men regelbundna livstecken om mig i allmänhet och knät i synnerhet återfinns på min blogg
http://savenfjord.blogspot.com/

Bussbloggen sa...

Jag tycker absolut du ska unna dej en resa liknande den jag och min sambo gjorde i januari månad , det var fantastiskt skönt, härligt, många upplevelser, gott väder och underbara människor . Jag tror absolut ditt knä skulle samtycka till en semester som den . Krya på dej nu kompis .... Tänk om inte jag funnits i bussbranschen, vad skulle man då skvallra om? Lite roligt är det allt att folk engagerar sig även om dom aldrig vill erkänna det för mig ! ha ha ha