söndag 1 februari 2009

Glödlampan i min hjärna har slagit till

Tyvärr kan jag inte säga så mycket just nu men glödlampan har slagit till igen och en ny brilliant affärsidé uppenbarade sig när jag stod nere på Shell i Ljungskile, den är så brilliant att jag är imponerad av mitt eget sätt att tänka utanför ramarna och får jag bara ett godkännande från mina rådgivare så kör jag fullt ut . Dock skall det tilläggas att mina rådgivare har ett grymt bra ekonomiskt sinne och dessa människor har en förmåga att ofta se saker på ett annat sätt än det jag gör . Ofta har det hindrat mig i vissa affärer och så här i efterhand har det nog varit bra att jag ej fått fullfölja men idéen jag nu fått skiljer sig med hästlängder från allt annat och det är nog därför som jag tror så stenhårt på den .
Mer om detta vid ett annat tillfälle .....

Inga kommentarer: