onsdag 4 februari 2009

Affärer över tidzonerna

Puh , jag kan lova er att det kan vara påfrestande med att prata affärer med människor som befinner sig i tidzoner långt ifrån våra , det innebär nattarbete som nu , lätt hänt att det kanske kan bli tokigt eftersom att inte hjärnan alltid hänger med mitt i natten . Det vet väl framförallt många yngre som gillar att gå på krogen , ju senare klockan blir, ju sämre blir ofta omdömet och det är lätt till felbeslut . Inte för att det hänt mig någon gång men jag har kompisar som berättat hur tokigt det kan gå . Va tror ni , skall vi bli över 4000 besökare idag? Alltså sedan jag startade räkneverket på den nya bloggen ..... Totalt annars sedan jag startade min blogg i mars 2008 har det klickats in ca: 20.000 gånger och då är inte mina egna inräknade eftersom att min IP är spärrad för att jag inte skall ingå i statistiken . Kom igen nu vänner , nu passerar vi en gräns !

Inga kommentarer: