tisdag 24 februari 2009

Firande i Ljungskile

Äntligen var det klart , projektet är i hamn och då menar jag inte GAIS för där var jag alldeles för dyr . Nä mitt projekt som har hållit mej sysselsatt sedan jag kom hem från Karibien är nu låst , alla jobbiga samtal, alla mail och alla stora förhandlingar är nu avslutade och jag har lyckats . Det som så småningom kommer att presenteras är unikt , inte bara för mej utan för hela sfären . Det jag idag upplevt kan beskrivas som en närmast euforisk känsla genom hela kroppen , att få ha varit med under hela resan i både med och motgång har stärkt mej som både person och affärsman, att äntligen få släppa spärrarna och uppleva en dröm är något jag för alltid kommer bära med mig . Att ha en tanke som man brinner så otroligt mycket för, att övertyga dom som i sluändan ändå bestämmer, att gå från idé till verklighet är obeskrivligt . Genom att få ha upplevt både hopp och förtvivlan så står jag nu vid startlinjen och frågan blir, kommer jag att nå målet på en ny rekordtid eller kommer jag hamna i skiktet som presterar medel . Ja, dessa frågor kan endast framtiden ge svar på !

Säkert är det däremot att jag för första gången på mycket länge idag har besökt det berömda systembolaget och inhandlat ett par flasor fin champagne som vi under kvällen korkat upp . Just nu har jag allt man kan önska sig , framförallt en förstående sambo som har överseende med alla sena nätter och alla dumheter jag hittar på !

Inga kommentarer: