tisdag 24 februari 2009

Onkel Fester på vallning

Efter vår lyckosamma dag igår så fortsatte idag festligheterna genom att vi tog en liten shoppingturné i vårt vackra land . Självklart var Onkel Fester och min goe Far med på resan där vi både avnjöt god mat och vackra vyer men med shoppingen blev det inte så mycket som jag hade tänkt mig . Det är klart att något fick vi väl med oss hem i påsarna men eftersom att förväntningarna på dagen var högt ställda så är jag väl lite besviken på att det bara blev en Semletårta som var av värde . Nja lite mer fick vi väl med oss men inget som är värt att nämna i denna mycket populära blogg som läses av många nyfikna kollegor .

Efter gårdagens kryptiska inlägg så fick jag faktiskt idag gratulationer av en nära vän och kollega , dock skrev han givetvis att han inte visste varför men det kändes liksom rätt ändå menade han pga mitt goda humör igår där känslorna bara pulserade ut genom kroppen . Samma känslor finns där idag mé men nu har jag tonat ner lite .

När det gäller mitt lilla projekt så kan jag lugna alla trogna läsare, otåliga kollegor och känslokalla konkurrenter att det absolut inte handlar om att jag skall ta jobben ifrån Er, jag skall inte köpa upp något bussbolag, jag skall inte ställa till med oreda i branschen och jag skall absolut inte reta upp någon mer utan det jag gör är att leva ut en gammal pojkdröm helt enkelt och det har inte med bussar att göra alls, så nu kan ni slappna av allesammans . Jag vet att ett flertal har varit rädda för vad som komma skall men jag vädjar nu - var inte det, det finns ingen anledning ! Det handlar mycket om privata intressen som jag så småningom kommer att delge Er .

Efter detta återigen kryptiska inlägg, så hoppas jag att åtminstone några därute kan få lugn och ro , troligtvis kommer besöksantalet att minska och telefonsamtalen bli färre men akta Er ändå för att ge upp bussbloggen helt för rätt som det är kan det dyka upp något som chockar och rör om i grytan . Bussbloggen har kommit för att stanna, glöm aldrig det !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Börjar bli lite orolig för Göran....får han inte på snökedjorna?

Bussbloggen sa...

ha ha ha , Det va längesen Göran satte på något alls , så han har nog glömt hur man gör !