torsdag 19 februari 2009

Projektet fortskrider ... fas 4 inledd !

Idag har det varit en stor dag för mej och därmed är fas 3 avklarad och jag går nu omedelbart in i fas 4 , arbetet hittills har varit mycket kostsamt på min hjärna men nu när den tyngsta biten är avklarad så känns det som en sten fallit bort . Dock återstår fortfarande det största problemet och det är inget litet problem kan jag lova , telefonen har varit alldeles för tyst dem senaste dagarna för att allt skall kännas helt hundra och det är lite oroväckande . Skulle detta inte lösa sig sitter jag rejält i skiten och det är ett ställe jag absolut inte vill sitta i . Men jag får glädjas sålänge med att dagen är avklarad enligt min plan trots att det var snudd på att allt skulle kraschat ! Ber att få återkomma i projektet längre fram när bitarna faller på plats om dom nu gör det vill säga .

Inga kommentarer: