torsdag 12 februari 2009

Myndigheterna blir min undergång

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade Er kära läsare om mitt lilla projekt som jag har på gång , som ni har förstått så satte myndigheterna stop för mig ganska tidigt eftersom att man inte kunde komma överens om vad som gäller . Oerhört frustrerande att ha en lysande idé men att transpportstyrelsen, bilprovningen och Länsstyrelsens åsikter går isär . Inte ens Bussbranschens Riksförbund kunde reda ut oredan och då är det inte konstigt att en vanlig liten människa ger upp men nu är ju inte undertecknad en vanlig liten människa utan han är en irriterad, nagelbitande, envis och frustrerad liten djävul som är ruskigt trött på att bara bli slussad runt så nu har jag tagit i med hårdhandskarna och inlett en manöver jag för 1 månads sedan aldrig skulle haft tankarna på . Jag kommer att lyckas men det kanske kommer ta lite längre tid än jag tänkt mej , det kanske kommer bli ännu mer arbete för egen del än jag tänkt mig men jag skall lyckas . Min nyuppkomna dröm skall besannas och sedan får alla tycka vad dom vill , antingen slår den väl ut eller så får jag deporteras till Guantanmo så dom amerikanska myndigheterna kan få mig på andra tankar igen ! Efter lite mailande med den eminenta Herr Wilmarsgård, så fick jag idag ett samtal om ett personligt porträtt men tyvärr känns inte tiden riktigt rätt så jag avböjde och bad om att få återkomma i frågan när jag kommit till sans med alla idéer, kanske ni kan få se mig Mässnumret .... Just nu är jag för het för att medverka i en papperstidning , risken att det självantänder är överhängande !

Inga kommentarer: