onsdag 25 februari 2009

Hjärnan är som ett gäng krossade tomater

Efter en mycket intensiv dag med möten, telefonkonferanser, administration samt ett avslutande årsmöte med den fackliga förbundsavdelningen inom Räddningstjänsten där jag för övrigt blev vald som sekreterare så är jag nu alldeles mosig i hjärnan och det skall bli otroligt skönt att gå ner i sängen och krypa under det mjuka täcket . Sömnen behövs mer än någonsin känner jag . Vi har under dagen även lyckats att passera ytterligare en spärr och ser nu fram emot nästa , alltid intressant att se vilka hinder som dyker upp på vägen . Varje dag är en utmaning som man får fronta på bästa möjliga sätt . Idag har jag lärt mig att pengar är allt för vissa människor och med pengar kan man köpa precis vad som helst även det som inte är värt att betala för men har man liksom passerat gränsen så förstår man tydligen inte vad man gör . Jag hoppas att ni alla får en riktigt god natts sömn och att ni alla imorgon vaknar upp friska, pigga, glada och fulla av optimism inför en ny arbetsdag . Natti natti och puss i ljumsken

Inga kommentarer: