söndag 14 december 2008

Wireless network

Äntligen , efter mycket möda och stort besvär så är mitt trådlösa igång till min glädje och till Njellans förtret , detta kommer ju innebära att kontoret som tidigare var utspritt kommer bli ännu mera utspritt eftersom att det numera går att röra sig i hela huset, i alla rum och ständigt vara uppkopplad utan sladd . För mig är det rena drömmen , kan nu kombinera TV-tittande med internet, kanske fixa lite administrativt utan att behöva springa ner en våning . Japp, jag ser bara fördelar med detta ! Nästa steg är nu att få igång den externa hårddisken i samma nätverk, så jag kan spara ner data var jag än befinner mej , allt för att slippa onödigt arbete som kan komma ihop med en datakrasch ! Hm, har ju viss erfarenhet av sådana sedan tidigare !

Inga kommentarer: