onsdag 10 december 2008

90400 ?

Pröva att ring till Telia på 90400 så skall ni få se vad som händer , blir ni inte irriterade efter dem första 5 minutrarna så lär ni bli det när väntetiden faller in . För att göra en lång historia kort ... Mitt ärende gällde att jag vill ha en kopia på användarnamn samt lösenord för min bredbandsuppkoppling men gissa om jag blev förvirrad, tappade räkningen och koncentrationen efter dem första fem valen jag var tvingad att göra via knapptryckningar, när jag väl kom fram till en telefonist, så givetvis hade jag tryckt fel någonstans på vägen och blev hänvisad till rätt telefonkö där ännu mera väntetid uppstod , har nu suttit i 20 minuter utan att vara ett dugg klokare ! Det enda jag vill är att prata med IT supporten , kan det vara så jäkla svårt att göra en vettig meny där det finns ett val som säger - tryck 5 för att prata med telefonist ! Telia har nu bytt namn till "FELIA" !

1 kommentar:

Anonym sa...

Man skulle ju kunna ringa 90200 som är den privata kundtjänsten istället för att ringa företagskundtjänsten? sluta gnäll när det är du som har gjort fel.