lördag 27 december 2008

Ny säsong av - Körslaget

Efter första avsnittet av körslaget måste jag erkänna att jag fick rysningar av tre stycken framträdanden, Team Timo från Göteborg, Team Wells från Falkenberg och det som fick mig att darra ordentligt var Magnus Carlsson och Team Borås , denna fantastiska entertainer som jobbat på Statoil i Floda men ursprungligen är från Borås är en riktig artist . Det spelar liksom ingen roll vilken musik han gör så blir det bra , riktigt bra och för mig spelar det ingen större roll att han varit i USA och firat jul istället för att repa med sina körmedlemmar , han är kalasbra ! Någon av ovan nämda tre körer lär stå som vinnare när det här är över och gör dem inte det beror det antagligen på att alldeles för många småttingar har lånat telefonen hemma .
Outsider är Hanna Hedlund , en förutsättning är självklart att hon fortsätter i samma stil som i premiärprogrammet , Scissor Sisters var ett grymt låtval !
puss på er alla

3 kommentarer:

Anonym sa...

Magnus. K är Trollhättebo!

Anonym sa...

...Ochpersonalen på Volvo Bokenäs fick vara med på ett hörn:)))

Bussbloggen sa...

Om han nu är trollhättebo , varför har han ingen trollhättekör då? Jag fattar noll men han rockar fett ändå .... för mej får han gärna komma från månen