tisdag 9 december 2008

Halv åtta hos mej !

Funderar allvarligt på att anmäla mig för nästa säsong av TV-serien "Halv åtta hos mej" , Har ni inte sett denna härliga serie så vill jag nog puffa lite extra för att ni tar er tid, den sänds på TV 4 och har ett väldigt enkelt koncept . Fyra personer som vid seriens start inte känner varandra får i uppdrag att komponera en flerrätters måltid , därefter bjuds man hem till varandra för en trevlig kväll med förhoppningsvis god mat och trevlig samvaro . Betyg 1-10 sätts av dem 3 deltagare som inte stått för middagen och man räknar då till helheten . Efter dessa 4 middagar så räknar man ihop vem som fått högst poäng och vinnaren får 15.000:- . Eftersom att jag älskar matlagning, har ett mysigt hus, tycker om människor och är väldigt social så tror jag att det här skulle kunna vara en grej för mej . Har faktiskt redan börjat komponera en liten festmåltid om jag skulle bli en av dem utvalda deltagarna. Garanterar att det inte blir varken fettsnålt eller vegetariskt .
Missa inte "Halv åtta hos mej" på TV 4

Inga kommentarer: