onsdag 24 december 2008

Doppareda´n är äntligen här !

Efter en otroligt trevlig kväll tillsammans med min farbror och min kusin så sitter jag nu här framför dumburken och filosoferar , filosoferar om livet och Karibien ! Så här en timma in på julafton 2008 så vill jag önska alla mina kunder, kollegor och vänner en riktigt god julafton , om ni skall ut på vägarna så är mitt råd att lämna bilen hemma och använd istället gångbanorna . Det råder för tillfället blixthalka i västra Sverige och redan nu har det inträffat 3 st bilolyckor i området , som tur är utan allvarliga personskador . Hoppas att ni tillsammans med nära och kära får en riktigt bra dag imorgon och vi kan även hoppas på att ni varit snälla under året, så att tomten kommer, jo faktiskt så är Tomten på riktigt , Tomten lever ! Är det någon som tvivlar så intygar jag sanningen i detta påstående eftersom att jag har sett honom !

Från oss alla till Er alla , en riktigt GOD JUL !

2 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul
önskar
Bumbi

Bussbloggen sa...

Bumbijul ....