söndag 14 december 2008

Nygammal medarbetare tillbaka hos oss

Efter årsskiftet så gör jag ytterligare en satsning mot att nå mina mål, har länge varit behov av en ny medarbetare och äntligen ligger bitarna på plats . Det blir för många ett känt ansikte som kommer tillbaka efter flera års frånvaro från företaget . På den tiden när han körde här gick han bara på timmar och detta enbart för att jag var orutinerad, ung och korkad som inte vågade anställa fullt ut . Nu däremot har jag omvärderat hela mitt tänkande och när jag fick höra att han inte var fastanställd och dessutom ville söka nya utmaningar, så slängde jag ur mig frågan och svaret blev JA . Därmed vill jag hälsa den oerhört kompetenta, trevliga och mycket duktiga Johan Billing välkommen tillbaka . Kommer att börja sin anställning någon gång under januari månad . Absolut så ser jag detta som ett stort lyft för företaget och tillsammans med den övriga personalen så har jag äntligen fått rätt kompetens omkring mig . Man skulle kunna jämföra min personalsammansättning med ett europeiskt storlag i fotboll , varje person som nu jobbar är specialtillfrågad och alla har dem kvalitéer jag efterfrågar , alla är lagspelare med spetskompetens på olika områden , alla är personer jag inte kan klara mig utan . Är det något jag verkligen är stolt över , så är det min personal !
Hela styrkan både heltid och deltid är guld värd ....

Inga kommentarer: