torsdag 4 december 2008

Mycket ROS för resan till Vadstena !

Underbart när resenärer ringer och berättar hur fantastiskt trevligt dem hade det på sin resa till Vadstena , en vanlig liten busstur för mig där jag var mitt vanliga jag men så här i efterhand har jag allt funderat på vad jag gjorde för att få dem att trivas och svaret är i princip ingenting tror jag. Det var en vanlig beställningstur med en förutbestämd grupp och mitt företags uppgift var enbart transport dit och hem och denna har tydligen varit mer än lyckad . Denna resa torde vara ett bevis på att man inte alltid måste överarbeta alla situationer för att få folk att trivas utan man kan bara vara normal, go, glad och framföra sitt fordon på ett säkert sätt . Samtalen har värmt mitt hjärta och dem har givit mig arbetsmoral till att fortsätta på samma inslagna linje !

Inga kommentarer: