tisdag 2 december 2008

Stenungsbaden - ett av dem bästa

I början av november utnämndes Stenungsbaden Yacht Clubs Villa JC Stevens till Europas bäst inredda konferenslokal i den prestigefyllda tävlingen The European Hotel Design Awards. Designbyrån Stylt Trampolis exklusivt och hemtrevligt utformade konferenslokaler i Villa JC Stevens på Stenungsbaden Yacht Club i Stenungsund tog hem tävlingen. Konkurrensen bestod av det internationella toppskiktet inom branschen. Superdesignern Karim Rashid var nominerad liksom Herzog och De Meuron som ritat Fågelboet i Peking.

Fick idag nöjet att få en rundvisning på Hotell Stenungsbaden Yacht Club , i nyktert tillstånd skall väl tillstyrkas , har ju varit där många gånger annars i mitt tidigare liv men ofta lite susig i kanelen . Idag däremot fick jag en visning av hela hotellet , fick se nyrenoverade rum , den exklusiva villan med 12 rum som kan hyra men jag fick dessutom möjligheten till en förhandsvisning av det oerhört läckra och exklusiva SPA anläggningen som byggs i hotellet . Jag tycker det är underbart med en företagsledning som valt att satsa på framtiden och dessutom valt att satsa i en lågkonjunktur . Hotellet kommer när det är klart att vara det mest kompletta hotellet i hela regionen och jag skall absolut göra mitt bästa för att locka dit kunder .

Vad många bussbolag inte vet om är att dem håller otroligt bra priser, kvalitén är utmärkt och maten är riktigt god, så tveka inte på att höra av er till dem om ni har grejer på gång !

Jag önskar VD och hans personal ett riktigt stort Lycka till med sitt fantastiska projekt !

Inga kommentarer: