måndag 8 december 2008

Tröga Mobiloperatörer

Jag fattar inte hur vissa företag tänker ? Om jag som befintlig kund idag hör av mig till min operatör och vill förlänga vissa avtal, teckna nya abbonemang samt köpa telefoner , jag begär en komplett lösning för mitt företag och vill ha en offert men vet ni vad svaret blir? Gå ut på vår hemsida och leta reda på vad som är bäst för dej, därefter kan du handla i vår internetshop . Vad i h-vete är det frågan om , antagligen är jag en besvärlig kund som man inte vill ha kvar , jag tolkar det så i allafall ! Det är väl inte jag som kund som skall göra säljarens jobb eller? Nej , där gjorde dem bort sig, om dem inte svarar på mitt något irriterande mail jag skickade nyss, så kommer jag flytta alla abbonemang till annan operatör ! Sådan är jag som person ,jag förväntar mig ett välkomnande när jag vill köpa något , jag vill bli behandlad som en kund och känna mig som en . Just när det gäller mobila lösningar , så får det inte bli fel för då kan det bli dyrt . I detta fallet hade jag behövt experthjälp men den verkar lysa med sin frånvaro i allafall på Telenor ! Får se vad Telia har att komma med när dem svarar, dem borde ju vara intresserade av att sälja med tanke på deras låga aktiekurs !
puss i ljumsken

2 kommentarer:

Anonym sa...

Titta in på www.n-link.se dom har varit grymt bra när vi har fixat med våra abb. Dessutom behöver du inte ta ut telefoner samma minyt som du förlänger ett abb. utan pengarna sparas tills du behöver dom.

Bussbloggen sa...

Tack för tipset ... sådant uppskattas !