måndag 29 december 2008

Goa gubbar i Borås !

När jag öppnade upp bloggen ikväll så fick jag en glad överraskning , en glad och positiv kommentar under inlägget om bussbränder insänt av en go gubbe i Borås . För Er som missat denna , så måste ni kika in på kommentarerna . Det är sådana som får mej att fortsätta skriva, det är sådant som liksom får mej att dra på smilbanden . Dem stora makthavarna inom bussbranschen på olika sätt får snart dra öronen åt sig för nu är mitt bloggande utanför kommungränsen och kan vi lyckas sprida det ännu mer och nå ut till ännu fler arbetare och bussägare i landet så ska ni snart få se att vi kan börja agera mot de som tror dom bestämmer . Ni som finner nöje i att läsa, sprid gärna adressen vidare, vet att gud inte skapade världen på en dag men vi måste ge det en chans för jag tror att ju fler som engagerar sig, ju större blir vår makt att påverka . Kommentarer är alltid roligt att få, läser dem alltid och försöker svara i den mån jag kan . Goa gubbar finns på Västkusten och i Borås ... Sedan måste jag medge trots min egen kommentar att jag är en bra arbetsgivare . Nu är det bekräftat att åtminstone två personer inom Borås området läser mina tankar . God fortsättning på er båda och alla andra . Mr. Säfvenfjord , när kommer du förbi för att fika och snacka skit då?

2 kommentarer:

Staffan Sävenfjord sa...

Jodå, Daniel, jag läser din blogg med stort intresse trots att jag bor i Borås. Och det är säkert många med mig.
Men du har säkert läsare på betydligt längre håll än så. Själv vet jag att jag har läsare som bor i Japan och i Thailand.
Åkte förbi Ljungskile på juldagen. Tänkte titta in då men jag tror inte du skulle uppskattat ett besök vid 21-tiden på juldagskvällen. Men nästa gån hör jag nog av mig innan...
Vad jag gjorde i Ljungskile på juldagen? Jo, det framgår av min blogg http://savenfjord.blogspot.com/

Trevlig fortsättning på helgerna och trevligt nytt år med många körningar!

Staffan

Bussbloggen sa...

Du är alltid välkommen Staffan , oavsett tid på dygnet och oavsett vilket datum det är !