fredag 26 december 2008

Slappardagar

Juldagen är årets höjdpunkt bland normala dagar eftersom att jag knappt stiger upp ur sängen denna dag och än mindre gör någon syssla som kan trötta ut mej , igår var det Tidningar, säng och en kanonbra bok som gällde . Första andetaget utanför sängens territorium skedde vid 14.20, därefter förflyttade jag mig till soffan och en bra film . För att ändå känna att jag gjort något nyttigt denna underbara juldag så satte jag mig i bilen och åkte till Shell vid 20-tiden, ha ha ha !
Nu är det dock annandagen den 26/12-2008 och idag är det andra bullar , klockan är nu 11.30 och jag har redan gått upp, hunnit med en dusch och t.o.m tagit på mej, nu är det nämligen shoppingdax på Torp . Tänkte göra lite klipp på rean om det nu är möjligt? Om det nu blir några eller kanske bara kaffe får jag återkomma om senare !

Inga kommentarer: