tisdag 9 december 2008

Linda Bengtzing - ny familjemedlem !



En ny familjemedlem har gjort entré - Flodhästen Linda Bengtzing ! Misstolka inte detta nu för jag gillar verkligen Linda, anledningen till namnet är helt naturligt, har länge velat dela säng med denna fantastiska tjej och nu får jag chansen . Som ni ser på bilderna blev Rocky och Junior lite avundsjuka , det uppstod en del handgemäng men nu har stormen lagt sig och vi kan samsas alla fem i den stora sängen . Den som tagit mest illa upp av att Linda gjort entré är nog Njellan men jag får försöka dela min kärlek lika mellan mina djur, grrrrrrrrrrrrrr !
Förutom att Linda kom igår så fick vi även på köpet , den lilla råttan Bamse , han ville dock inte sova i sängen inatt utan föredrog ovanvåningen där han fick vara i lugn och ro , han är dessutom lite skygg ännu men vi får se längre fram om jag lyckas fånga honom på bild !

Inga kommentarer: