torsdag 11 december 2008

Återanknytning Datasupport

Gissa om jag är irriterad .... Först då samtalet som bröts efter 12 minuters väntetid, kostnad 39:- , ringer upp igen , blir kopplad 3 gånger och när jag slutligen når rätt kille så får jag ett rakt besked - tyvärr jag kan inte hjälpa dej , kostnad 39:- IGEN ! Ringde då istället supporten för datortillverkaren , nämligen HP eller Hewlett Packard som dem heter och får svaret - Köp en ny router, den du köpt är inte kompatibel med datorn du köpt av oss . F - n det ryker ur öronen på mej nu ! Antagligen blir det billigare, smidigare och mer lätthanterligt om jag anställer en egen datakille på företaget på heltid , en som enbart är till för att fixa mina dataproblem samt fixa lösningar som jag vill ha . Enda alternativet annars är väl att återgå till Stenåldern då vi använde fax och telefon ....

1 kommentar:

Anonym sa...

Använd mailsupporten på www.itsupportsverige.se nästa gång.