fredag 19 december 2008

Barnens favorit - Bosse Olsson

Idag är det avslutning för skolorna runt omkring och det är dags för jullov , en av mina mycket populära bussgubbar fick idag ta emot barnens tacksamhet för terminen som gått , blev i princip överröst av julkort och choklad . Som busschaufför förväntar man sig inte speciellt mycket nuförtiden utan får man ett tack eller hejdå så blir vi glada men idag på årets sista skoldag fick min mycket populära Bosse ta emot både julkort där barnen skrivit själva, föräldrar kom med god julchoklad och jag kan garantera att sådant värmer , det bevisar vilket fantastiskt jobb som gjorts under året . Man lever mycket länge på en sådan gest, även fast det inte var jag själv som fick se och höra alla glada tillrop så tar jag åt mig av äran . Uppskattning är underbart att få . Jag vill med detta lilla inlägg rikta ett mycket stort tack för terminen som gått till alla elever, föräldrar, lärare och kommunens tjänstemän/kvinnor, även fast vi haft våra duster om ditt och datt så bevisar uppskattningen att vi gjort ett mycket gott jobb . Vill samtidigt passa på att tacka alla mina lojala medarbetare som ställt upp under året , utan er hade jag inte kunnat bedriva verksamheten

Inga kommentarer: