måndag 17 november 2008

Veckans första dag !

Veckans första dag är en måndag hur konstigt det än låter i era öron men så är det i allafall för mej , en måndag som inte är lik någon annan dag i veckan och varför? Jo, för att det är just måndag ! Faktum är att det har varit en ganska lugn dag , telefonen har varit tyst och mailen likaså, kanske har lågkonjunkturen nu drabbat även oss? Jag har fått lite ris idag från en kund pga att min far var lite sen i fredags kväll när han skulle köra hem dem från ett event , hade totalt missuppfattat vår mailkonversation men hoppas att dem var nöjda ändå, det blev till slut en försening med 30 minuter , inte hela världen kan man tycka men för mig är det retsamt , trodde ju faktiskt att jag hade koll på årets mest högtrafikerade dag . Tyvärr är det sådant som kan hända ibland även fast det inte borde göra det , så jag ber dem inblandade om ursäkt för förseningen . Förövrigt så vill jag hälsa alla som läser detta nu ikväll att ni måste ta det försiktigt om ni ska ut och köra tidigt , det har skett ett väderomslag och det är is på vägen , redan innan kl. slagit midnatt så har vi haft 3 trafikolyckor i regionen . En sista sak innan det är dags för sängen .... Jag har nog köpt ytterligare en ny buss idag , vad är det som händer kan man undra?
puss och kram allesammans

Inga kommentarer: