tisdag 4 november 2008

Imorgon är det dags ...

Klockan 07.00 imorgon sätter jag mig i bilen för att åka dem 40 milen över till Ostkusten för att gå på Buss i Öst möte , förlåt menar Buss i Väst möte ! Ska bli intressant och se om det finns någon i församlingen som vågar yppa sig denna gång eller om det blir som vanligt att alla bara sitter och jamsar med för att vid senare tillfällen beklaga sig . F-n det är ju nu ni har chansen att säga vad ni tycker och då menar jag väsentligare saker och inte bara att jag skall gå ur för att jag alltid gnäller . Nä gubbar , dra i handbromsen nu och öppna matintaget, allting är inte så bra som ni vill tro , det är bara att titta på era bokslut, det har jag gjort .... Redan där ser vi att något inte stämmer . Skall vi vända dem negativa trenderna som många av er har, så är jag beredd att ta lite strid men frågan är om ni vågar backa upp mig?
Sov gott nu och kom väl laddade till mötet imorgon .....
puss i ljumskarna

Inga kommentarer: