måndag 24 november 2008

Uppföljning av tidigare inlägg ...

Postens nya VD avsade sig all lön efter påtryckningar från svenska folket , nu tycker ju jag personligen att det kanske var en lite väl magstark reaktion då jag anser att han trots allt skall ha betalt för arbetet han lägger ner dock skall inte hans lön överstiga Sveriges Statsminister Fredrik Reinfeldt som enligt mig borde vara den högst betalda statstjänstemannen med tanke på ansvaret som vilar på hans axlar .
När det gäller resegarantin så var detta ett tips från en kollega som ville göra oss uppmärksamma på vad som sker, han ansåg att det var av prioritét att följa upp då det förekommer visst mygel med detta och eftersom att undertecknad har en kanal ut via nätet , så var det lämpligt att jag fick föra ut budskapet , ett budskap som jag också står bakom annars hade det ej blivit publicerat .
Veckans filmtips är solklart " The Bankjob" , en otroligt bra och verklighetsbaserad film som baseras på ett av dem mest spektaulära rånen genom tiderna , ett rån som fick hela det korrupta Scotland Yard på fall , ett rån som inbringade otroligt mycket pengar och värdefull information till dem inblandade som överlevde . För er som tycker om sanna berättelser, så är the bankjob en film ni inte får missa !

Inga kommentarer: