onsdag 12 november 2008

Outnyttjad kompetens !

Har under en tid känt att min kompetens inte kommer till sin rätta i detta lilla företag med en omsättning på knappt 11 miljoner , känner att det finns så mycket inom mej som måste ut förr eller senare , jag pratar om idéer och möjligheter som skulle kunna gynna andra företag . Saker som jag inte får ut på mitt egna bolag , alltså saker som inte rör bussbranschen alls . På senare tid har mina visioner sträckt sig långt utanför hjärnans gränser och det finns inga begränsningar för mej för vad jag skulle kunna åstadkomma . Detta kan tyckas självupptaget, själviskt, egoistiskt, storhetsvansinne eller bara helt ärligt outnyttjad kompetens !
En vacker dag kommer jag att bli något , en person som folk ser upp till och har respekt för, en person som kan dra nytta av allt som finns inom sig . Se upp gott folk, visionären Daniel har just börjat sin livslånga resa på världens hav !
puss & kram

Inga kommentarer: