söndag 2 november 2008

Kraschad Hårddisk

Det som inte fick hända har nu hänt och det hände när jag var 180 mil hemifrån , i min sambos närvaro så kraschade hårddisken totalt och med totalt innebär det att datorn är helt ras och all information är borta . Hela mailboxen är borta , så alla som känner att det kan ha av betydelse för framtiden , maila igen . Kraschen innebär också att alla dokument är borta, alla bilder, viss bokföring och jag står nu inför ett rent h-vetes jobb för att iordningsställa allt jag en gång skapat. Allt ont har något gott med sig och i detta fallet så skulle det vara att jag äntligen får rensat bort allt gammalt som ändå bara har tagit plats, jag kommer när processen är klar att ha en helt ny dator med en struktur som sällan skådats, nackdelen är att det kommer ta en fruktansvärt massa tid, tid som jag egentligen inte har över, så nu gäller det att skapa tid och bli mer effektiv. Ja, ni förstår säkert att jag går en hektisk tid till mötes , tack och lov att vi får en nyanställd i arbete från och med fredag . En uppmaning till alla som ser detta och känner att vi bör ha kontakt, maila mej så jag får era adresser igen .

Inga kommentarer: