lördag 25 oktober 2008

Time Outen tar sin början

För 20 minuter sedan så skulle vi varit på väg men eftersom att jag är jag och alltid kommer att vara just jag, så kommer jag aldrig kunna passa en tid, istället för att gå upp i tid låg jag kvar i sängen med min sambo, sedan åkte jag till ICA och köpte tidningarna som jag alltid brukar göra, kaffe och när jag enligt tidtabellen skulle varit iväg redan, så började jag packa väskan . Planeringen är väl inte den bästa men å andra sidan, det är ju sån jag är tyvärr . Ja, jag säger tyvärr för jag tycks aldrig lära mig heller, jag vill inget hellre än att lära mig av mitt förflutna och jag gör nog det ckså men det går långsamt , mycket långsamt ! Timeouten kommer lägligt , får väl se bara hur länge jag lyckas klara mig undan den där lilla burken med massa elektronikmoduler i , någon som tycker det är skönt att jag åker är nog min sambo, hon får nu lugn och ro och kan strukturera upp sin tillvaro på ett helt annat sätt , dock tror jag att det kommer bli så lite att göra hemma att det antagligen kommer bli långsamt för faktum är att undertecknad skapar arbete även för dem närmsta i familjen med sitt röriga betéende och sin dåliga ordning . Tänk er själva en orkan som drar fram och skapar oreda och lötsligt mojnar det och blir stilla .... Sån är jag ! Hoppas nu min sambo får ladda sina batterier och att hon tar hand om sig själv ordentligt , passa på och njut Danijela för snart är jag hemma igen , hoppas du är kvar då eller så kanske du upptäckt hur skönt det är att inte ha orkanen vid sin sida, så du kanske har dragit vidare, det sistnämda hoppas jag inte !
Puss & kram på er alla

Inga kommentarer: