söndag 19 oktober 2008

En blåsig söndag



50-års kalaset i går kväll blev roligare och bättre än väntat , träffade gamla bekanta och även en del nya bekanta , bevisade även för omgivningen att det faktiskt går att ha kul utan sprit, jag dansade till och med . Idag befinner jag mig i Ängelholm , den stora premiärturen med min nya buss, Göteborgs stolthet i Innebandy "Challengers" möter Engelholm i en viktig match . Förövrigt så är det som vilken söndag som helst denna fantastiskt färgrika årstid , det blåser och är småkyligt i luften . På min resa ner genom Sveriges landskap fick jag ytterligare en av mina små glödlampor men tyvärr är jag förhindrad om att berätta vad det gäller eftersom att det lätt kan stoppas . Det är faktiskt så när det gäller mig , mina ljusa idéer kommer när jag sitter vid ratten och funderar och om dem därefter blir verklighet är en helt annan historia . På bilderna syns en traditionell innebandy alternativt hockeyuppvärmning , vad som behövs är en parkeringsplats och en fotboll och allt är fulländat .

Inga kommentarer: