tisdag 7 oktober 2008

Mötesplats Ljungskile


Mötesplats Ljungskile är ett EU projekt där vi företagare ges möjlighet till att medverka , skall inte gå in närmare just nu på vad det innebär eftersom att det är lite komplicerat men jag kan säga att det redan gett resultat i form av att jag lärt känna mitt egna företag på ett bättre sätt , kan numera se företagandet ur ett helt annat perspektiv . Även om det kräver en hel del tid från mig så känner jag att valet att deltaga är rätt, introduktionen och nulägesanalysen av Ljungskilebuss är klar och i eftermiddag sätts handlingsplanen i verket . Vi ses på mötet i eftermiddag ..... På bilden syns en av våra fantastiska handledare och tillika min granne på Blåsippsvägen , Janne Axelsson . Under vår lilla skogspromenad i söndags passade han på att även undervisa lite inom religionens ramar .

Inga kommentarer: