tisdag 28 oktober 2008

Blondinbella har startat en vendetta

Ursakta min daliga franska men det finns inga prickar pa bokstaverna har i Macon, Blondinbella har nu tvingat mej att leta upp ett dyrt internetcafe for att kunna gora ett inlagg pa bloggen , hennes timeout var bara fejk for att locka fler lasare. The war has just begun Bella .....
Lite trist ar det annars har i France, att inte gora nagot pa flera dagar suger men att Onkel Fester ar med forhojer dock temperaturen lite, manga goa skratt lockar han fram . Nu forstar jag att manga chaufforer suktar efter dessa trakiga resor, tank er sjalva att sola runt i 6 dagar med fullt betalt, personligen sa klattrar jag pa vaggarna eftersom att jag ar van vid att jobba . Idag har Onkel Fester kopt skor utan praligheter, ett kanonkop enligt honom sjalv for endast 35 euro, hoppas dem haller till han kommer hem bara annars far val jag skit for det . Betraffande Blondinbella sa forstod jag tidigt att det var en kupp och nu ska jag baskemej visa att man inte kuppar herr Olsson ostraffat . Here I come Bella .................
Kisses from France

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du missar väl inte gudstjänsterna!?

Bussbloggen sa...

ha ha ha nope , jag va och tittade pa kyrkan igar !