tisdag 7 oktober 2008

Personligt ....






Satt och tittade på lite bilder i datorn och kan inte låta bli att publicera dem här på bloggen, dem härhör från i somras då det var kalasväder, den översta bilden är en av familjens två hundar och han följer med nästan överallt dit vi åker . Namnet är Rocky och sedan någon månad har han även fått en valp vid namn Junior vid sin sida , på semestern fick Rocky sitta fastbältad i baksätet, dock så slet han sig en förmiddag och stökade vid ratten . Efter lite godis lugnade han ner sig. På en annan bild ska det föreställa undertecknad i en fantastisk ansiktsmask , några anser säkert att jag ständigt borde bära denna ansiktsprydnad , vem vet vad som sker längre fram? Den sista bilden var jag bara tvungen att ta med som bevis på att jag faktiskt gjorde trägårdsarbete i somras , på två minuter så slängde jag ut 5 säckar jord vid äppleträdet, som ni ser hade jag inte tid att ta på mig arbetskläderna . Annars är fysiskt arbete i trägården ingenting som riktigt lockar .........

Inga kommentarer: