söndag 19 oktober 2008

Hawaii innebandy

Period 3 kan inte ha varit en tränares drömperiod, den präglades av många misstag, onödiga utvisningar och flera mål i röven för dem båda lagen, det som stod 0-4 efter två perioder blev till slut 4-8 till Challengers , skönt med tre poäng och mitt konstaterande från matchen är att jag absolut inte ska ta upp min innebandykarriär igen och det beror helt sonika på att mitt tålamod med domarna inte skulle kunna upprätthållas och mitt humör skulle drabba laget i form av ett flertal utvisningar då jag har en förmåga att kanske vara lite för tuff i vissa situationer, dessutom kan jag ju aldrig hålla snattran . Det vet alla som sett mig i fotbollssammanhangen ..... och ni som inte sett mig på fotbollsplanen har ju sett mig i andra situationer .

GRATTIS till 3 poäng ... FBC Göteborg mot Superligan !!!

Inga kommentarer: