torsdag 16 oktober 2008

Hell´s buses vs Hell´s Kitchen

Jag har gjort bort mig rejält idag, efter ett snabbt konstaterande att jag för första gången kommer att missa Hell´s kitchen på TV3, så försökte jag mig på en genväg där jag skulle kunna se dagens avsnitt direkt i datorn eftersom att TV3 ej sänder repriser . Googlade därför namnet och hamnade rakt på förstasidan där man avslöjade vinnaren i säsongen som nu går, alltså vet jag redan innan avsnitt 5 av 15 vem som vinner och beskedet gladde mig icke . Däremot fick det igång tankeverksamhet i min lilla men ack så aktiva hjärna, varför inte starta något liknande för bussförare , se "Hell´s buses" , jag ställer gärna upp som programledare och jag vet att jag skulle kunna köra samma stil som Mr Gordon Ramsey . Frågan är bara hur populär skulle jag bli i bussbranschen? Dock tror jag stenhårt på idéen eftersom att kompetent personal saknas inom branschen, priset skulle kunna vara en buss eller ännu bättre fast anställning på ett företag som bussförare , va tror ni?

Inga kommentarer: