torsdag 9 oktober 2008

Hell´s Kitchen !

F - n vad jag älskar det programmet med Mr Gordon Ramsey i spetsen , han är verkligen en man jag beundrar för Gordon säger verkligen vad han tycker rakt ut utan att visa någon som helst hänsyn, varje program i TV serien är som ett rejält träningspass , man ligger och vrider sig av både pinsamheter och idiotiska bortförklaringar . Tror dessutom att jag fått en ny favorit bland deltagarna eller va sägs om Bobby??? Ha haha den mannen är helt otrolig , ingen aning om han kan laga mat men han har en otroligt relaxad style som jag impas av . När vi ändå är inne på TV program så måste jag nämna kvällens "Debatt" med Janne Josefsson, såg dock inte hela men tillräckligt för att förstå att stackars Blondinbella inte har någon verklighetsuppfattning alls , verkar leva i en liten glasbubbla som ännu inte spruckit , vad händer den dagen den gör det? I samma program även ett gäng amatörer som påstår att våld är befogat , hur f - n kan man ens påstå något sådant korkat , I Sverige har vi yttrandefrihet och mötesfrihet , låt alla människor tycka vad dem vill, du behöver ju inte tycka likadant . Ni idioter därute som anser att våld löser problemen , snälla ta inte ifrån oss vår frihet och rätt till att yttra oss , fortsätter ni slåss har vi snart en diktatur där vi måste tycka som överhögheten och vem vill det?

Inga kommentarer: