tisdag 21 oktober 2008

Time Out från bloggen

Jag skall göra en Blondinbella och ta en Timeout från skrivandet, det har blivit så mycket påfrestningar sedan jag började blogga på allvar , får inbjudningar till Demnerts stamställe Spybar och dit vill jag ju inte , Hänt i Vecket ringer och vill intervjua samt att jag är en bubblare på listan "Sveriges sexigaste busschaufför" , Bubblar på plats 461 . Demnert är på top 10 skulle jag tro efter den senaste rankingen . Fick ett brev från en kär vän i Ljusdal , ett brev som innehöll en bild på en av dem finaste tjejerna näst efter min sambo Danijela, nämligen Linda Bengtzing , det var ett glädjebrev i höstmörkret (min sambo tar förhoppningsvis inte illa upp). Ni förstår ju nu att en Timeout är på sin plats , jag kommer att ta denna 25/10 - 1/11 , passar på medan jag ändå ska till Frankrike för det är så sablans dyrt att blogga från bärbart när man är utrikes och eftersom att jag är känd för att vara en riktig snåljåp som inte lyfter plånboken i onödan så förstår ni säkert anledningen .
För er som har noll koll, så har vi nu införskaffat sedan en tid tillbaka två stycken härliga vakthundar , en blandning mellan pitbull och bulldog, rasen kallas HOTDOG, namnen är Rocky och det heter han efter den kända boxaren Rocky Balboa och den lille valpen heter Junior efter vår egen målare Jonte som målat och tapetserat hemma hos oss .
Nä nu är det snart dags för matchstart mellan Linköping - Kopparbergs/Göteborg FC , återkommer i paus med ett kort referat . Puss i ljumsken .....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä va fan, här blir ingen tajmaut, låt frun sköta skrivandet medan du är borta eller nån annan.

//karl

Staffan Sävenfjord sa...

Ja, Daniel, det är ju inte lätt det där med Sveriges sexigaste. Själv har jag tänkt försöka få till en omröstning om Sveriges sexigaste busstidningsreporter. Jag har hört att det står mellan Ulo Maasing och mig. Får väl se nu hur det blir. Om jag har hört rätt.
Sedan håller jag med dig om Linda Bengtzing. Hon är i varje fall Sveriges sexigaste bussägardotter utan diskussion.
Hälsningar Staffan (din idol), som faktiskt åkte förbi Ljungskile i dag