torsdag 16 oktober 2008

Goda kollegor från utsocknes

Jag tycker det är fantastiskt att ha så god kontakt med utsocknes kollegor som jag faktiskt har, vi mailar, pratar och försöker ge varandra jobb i den mån det går . Problemet för mig är att jag tyvärr inte har så många kunder runt Moheda som ringer, så ibland har jag svårt att ge tillbaka men jag vill genom dessa rader rikta ett varmt tack till dem jag samarbetar med på olika plan i vår bransch, det kan ju även gälla andra saker där man kan bistå varandra med tips och råd eller hur? Moheda Buss, Gustavssons i Mullsjö, Vartofta Buss samt MK Bussresor är fina kompisar och goda kollegor , sedan har vi självklart alla i mitt närområde som även nu får ett stort och varmt tack från Strömstad i norr till Kungsbacka i söder .
Goda kollegor är en förutsättning för att lyckas !

Inga kommentarer: