måndag 9 mars 2009

Vårens modefärg - Coolt

Snacka om att vända på en femöring , nu jädrans har jag banat väg för den nya trenden där vi färgsätter bloggarna efter modet som är på gång , Bussbloggaren har gjort det drastiska för att sätta färg på tillvaron eller vad sägs om den härligt fina, sköna färgen Blondinbellarosa ? Nu är det ingen som kan säga att bloggen är grådassig minsann . För en del kanske det blev för mycket då snittåldern att döma av kommentarerna ibland är ganska hög men va tusan , jag är inte här för att följa trender utan skapa dom !

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förväntar mig nu dagens outfit varje dag.:)

Anonym sa...

Nja, ny färgen stämmer väl inte riktigt med den "approach" du förmedlar. Jag nämner det bara här som en kommentar på din egen blogg. För pinsamt att förmedla till övriga världen via min blygsamma blogg. Håller dessutom med föregående kommentar, ska bli intressant att se din outfit på TUR-mässan./Stockholmaren

Bussbloggen sa...

ha ha ha !
Reaktioner är alltid bra

Anonym sa...

Äntligen har du hittat rätt!
Tycker färgen speglar din personlighet..
Kram :)