fredag 13 mars 2009

Eniro bluffar vidare



Fick idag ett "erbjudande" av Eniro´s samarbetspartner Grunduppgiftsbolaget AB där det var ett inbetalningskort bifogat på 1244 kr , Läs detta noga kära vänner innan ni betalar om ni nu betalar . För mej är detta kategorin skojeri och jag har även påtalat detta för Eniro , dom är inte bättre än något annat blufföretag ! Det står ingen rubrik utan endast finstilt att det är ett erbjudande ... BLUFF är det för mej och Eniro borde platsa på Svensk Handels varningslista i och med detta !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev uppringd av eniro själva, där dom sa jag skulle betala 995:- + moms - annars tar dom bort mina sökord samt hemsideadress.

Är det en sådan du fått?

kent

Anonym sa...

Jag blev uppringd av eniro själva, där dom sa jag skulle betala 995:- + moms - annars tar dom bort mina sökord samt hemsideadress.

Är det en sådan du fått?

kent

Anonym sa...

Också fått en sånt där "erbjudande" till företaget.
Eniro stod en gång i tiden för trygghet - nu är det likt många andra i branschen ett rent bluffbolag..
/ER