måndag 2 mars 2009

Dåligt med tid , F - N !

Tiden räcker inte till längre , som ni märker har jag inte ens skött uppdateringarna på bloggen och det är oroväckande . Mitt projekt som hållit mej sysselsatt har nu kommit in i slutfasen och bitarna börjar falla på plats , dock är allt fortfarande för brett och det känns inte som om jag har riktig koll på läget men å andra sidan har jag haft den känslan förut och varje gång har det slutat precis så som jag tänkt mej . Denna gången är dock allt tusen gånger större, viktigare att allt klaffar och det måste verkligen bli perfekt, så lite nervös är jag allt . Det är riktigt kul med projekt måste jag säga ....

En annan sak som var rolig att höra idag är att jag faktiskt inte är ensamom att tycka bussbranschen är mossig, mesig och så otroligt rädda för förändringar . En stor leverantör till Bussbranschen hade precis samma åsikt och när dom säger det så måste man dra öronen åt sig, det har jag gjort nu lär ni märka !
Jag är snart 33 år och jag tänker aldrig fortsätta i samma fotspår som bussbranschen gått upp, jag lever nu och jag vill förändra . Man ångrar bara det man inte gjort, ett talesätt som är så rätt det kan bli !

Inga kommentarer: