söndag 22 mars 2009

Det är över nu - Per Gessle

Per Gessle och gyllene tider fick en gång en riktig hit med låten "Det är över nu", precis så känner jag mej just nu ... Inga känslor utan bara en stor tomhet efter den enorma hysteri som varit dom senaste dagarna . Vi har haft en Världspremiär nere på Turistmässan i Göteborg samt så har vi haft den exklusiva konferansbussen stående till allmänhetens beskådan på utsidan och genomslaget var max, verkligen max . Jag är så nöjd med precis allting men helt tom i kroppen ... jag skall berätta om allt som hänt, lägga ut alla fina bilder och ge er vinnarna i den exklusiva tävlingen där 1:a priset var en tur med Limousinen och boende på Stenungsbaden med full access till den nya SPA avdelningen Bluewater . Men mer om detta imorgon för nu måste jag ha sömn , det är det enda jag inte haft dom senaste dagarna !
Ett stort tack till alla goa människor som kommit förbi nere i Göteborg, jag skall ge er alla fina minnen under kommande veckan . Ta hand om er sålänge ... Natti natti

Inga kommentarer: