tisdag 3 mars 2009

Mycket fina fakturor i brevlådan

Vilken tråkig tid jag lever i just nu , mer jobb än normalt med mindre inkomster men fruktansvärt mycket mer utgifter . Någon som hängde med? Vad jag menar är att boxen inte fylls av roliga brev och då tappar jag moralen att arbeta lite , väldigt lite inbjudningar till olika jippon för att vara mars månad . Det är ju ändå snart mässa och frikostigheten brukar vara större eller kan det vara så att jag retat upp fel personer med mitt bloggskrivande och på så sätt hamnat utanför det fina sällskapet? Det gör inget för jag kan ha kul ändå . Någon som hört vad det blir för procent på Busstorget i år? Med tanke på medlemsavgifterna borde det bli både Champagne och öl till alla törstiga bussåkare , skulle det vara så att BR sviker oss i år igen så får ni hugga tag i mej på mässan så skall jag bjuda den som önskar och är trevlig på öl . Jag är inte den snåla typen men jag väljer vem jag skall bjuda , ha ha ha !

Längesen jag hörde något från dom goa gubbarna i Dalslandsskogarna , är det någon som sett dom eller är det ide som gäller?

Johan Malmqvist bakom lås och bom , jag kan inte sluta glädjas , dessutom fick jag rätt i blaskan som försöker konkurrera med den genuint genomarbetade Bussbranschen, det är en myglarblaska som inte alls ökat i upplaga . Skippa skitsnacket och inse fakta att Ni håller på att dö ut , det finns fortfarande tid att rädda tidningen men det måste till något radikalt . Gör ett uppslag om mej så lär Ni spränga gränserna, ha ha !

Inga kommentarer: