torsdag 19 mars 2009

PREMIÄRDAGS !

Nu är det äntligen dagen D , dagen då många spekulationer tar stop i och med att jag tar fram min lilla överraskning i rampljuset, många bussåkare kommer kunna andas ut då mitt lilla påhitt är en grej ingen annan skulle kunna komma på i vår bransch . Det är således alltså ingen som behöver känna sig hotad på något sätt , det är bara lilla jag som återigen kommit på en ny affärsidé som jag tror mycket starkt på, detta är en del i satsningen som påbörjades förra våren och som kommer fortsätta framöver . Många har varit förundrade över mitt sätt att se på affärer, många har varit skeptiska och en del har t.o.m snackat skit bakom min rygg och satsningen som nu är gjord lär ju knappast folk tala mindre om !

Skall man göra något, så skall man göra det här on the Bestcoast , här finns möjligheterna till att nå affärsmässig framgång, dock krävs det hårt arbete och en hel del tur ! Framtiden får utvisa om det sistnämnda är med mig .....

Wish me good luck !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var kommer du stå på TUR MÄSSAN med din buss?

Anonym sa...

Lycka till!