söndag 8 mars 2009

Projektets slutfas


Så mycket tid jag lagt ner, så mycket papper det gått åt och ändå har jag ingen kontroll på läget ännu , alldeles för många bitar som inte fallit på plats, fortfarande för många som inte svarat på mina mail och nu börjar det brännas ordentligt . Tiden är knapp om jag skall lyckas men som jag sagt förut , skam den som ger sig ! Förra vecka var ju myndigheterna på tjänsteresa och förhoppningsvis har dessa personer nu hittat hem igen och svaret på mina tyngsta förfrågningar kanske får en upplösning till slut . Att ha ett öde som vilar i någon annans händer är en icke tillfredsställande situation och jag önskar innerligt att jag får rätt nu annars måste jag lägga om till en ännu mer tidskrävande strategi och det finns det inte utrymme till som läget är . Jag är så nära men ändå så långt ifrån - en underlig känsla !

Inga kommentarer: