måndag 29 juni 2009

Semestertider

Sällan har det varit så välkommet som nu med semester , inte för mej men för alla andra som har tid vill säga . Eftersom att så många är ute på havet, i husvagnen eller husbilen och inte tänker på arbete så innebär det att telefon samtalen hit har minskat radikalt och detta har i sin tur gjort att jag fått massa tid över till saker som jag borde gjort för längesen , typ junis bokföring och allt kompletterande inför bokslutet . Har idag röjt undan väldigt mycket papper , sorterat upp kvitton, betalat räkningar men har även haft lite tid över till att njuta av solen på altanen. Tyvärr har jag inte kunnat ta mej ut till havsbandet eftersom att jag har jour men imorgon kanske jag kan ta igen det, vem vet? Vi har det otroligt lugnt på brandkårsfronten trots det torra och varma vädret , på något sätt så känns det lite som lugnet före stormen och har vi otur så kommer det väl snart hända något bara för det ! Ikväll har vi EM final med det engelska landslaget nere i Malmö och det skulle verkligen kröna mitt bokslutsår med ett EM Guld för mina gäster . Vill nu passa på att tacka både Johan & Johnny som gjort ett utmärkt jobb under dessa veckor, vill tacka den återigen fantastiska personalen på Varbergs Kurort nere i Apelviken som tagit så väl hand om mina killar. Snart är det dags att summera jobbet där jag inte får påverka priset och det skall bli riktigt kul och se hur fel min uppdragsgivare räknat . När allt är över skall Ni få ta del av en icke matematisk mans tankar och funderingar och då pratar jag inte om mej själv , det kommer bli en rolig läsning !

2 kommentarer:

Peson sa...

Hallå!!
Ser brunt ut med EM-Guldet.
Hoppas du överlever utan.
Det gör jag.
Peson

Bussbloggen sa...

Din gamle asketrampare , va det skönt att trampa aska i Forshällaskogen igår? Jag skulle varit med i ditt lag istället så hade vi släckt det på 1 timma ...